نوشته شده توسط : E-Commerce

12 روش قطعی استفاده از محتواي غني به منظور سرازیرشدن سیل ترافیک به وب‌سایت شما

داشتن ترافیک زیاد در هر وب‌سایت تقریبا همیشه رویای صاحبان سایت‌ها (یا در صورت نداشتن آن، کابوس آنها) بوده است. شما می‌توانید با داشتن ترافیک هدفمند، هرچه می‌خواهید انجام دهید. به عنوان مثال: بررسی و ردیابی عملکرد بازدیدکنندگان هدفمند سایت، کلیک‌های انجام شده در تبلیغات آن‌لاین(Click Through) ، عضوگيري براي خبرنامه و غيره.

اما برای راضی نگاه‌داشتن بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو، شما به مطالبی غني نیاز دارید. حال سوال اين است که محتواي غني چگونه ترافیک را به سایت شما سرازیر می‌کند؟

منابع بی‌شماری برای تولید ترافیک وجود دارد، مانند موتورهای جستجو، اما عاقلانه نیست که برای تولید ترافیک سایت فقط به موتورهای جستجو تکيه کنيد. با تنوع روش‌ها، برنامه‌ای همه‌جانبه را برای جذب ترافیک به سایت خود طراحی ‌کنید.


در این مقاله 12 روش قطعی جذب ترافیک با استفاده از محتوا را بررسی می‌کنیم:


1- استفاده از مقالات با کلمات کلیدی غنی و مشهور
با جستجوی کلمات کلیدی مشهور برای موضوع خدمات و یا تولیدات خود، اطلاعات خود از کلمات کليدي مرتبط و مورد جستجو را تکميل ‌کنید و این لغات را در متن مقاله ها و صفحات موجود در وب‌سایت خود قرار دهيد. وب‌سایت شما به صفحه هاي حاوي اطلاعات و محتوا نیاز دارد. هرچه بیش‌تر بهتر.
وب‌سایت با صفحاتی شامل اطلاعات غني و واقعي، به وسيله اي مناسب برای تغذیه موتورهای جستجو تبدیل می‌شود.


به ادامه ی متن بروید



:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , تاثير محتواي وب سايت در افزايش ترافيک , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد